untuk mengisi masa lapang.

malam yang membosankan! cesh! siang tadi aku wif my bff ada pegi pekan. yerw. pekan sajeww. hehe...
kami. yesh kami. cari present untuk our teachers.. yipee! nex year, aku naik form 4. dan umur aku bertambah satu angaka, yep. xyah risauw you. kekalkan kecutean. hihihi... phew!

yehah, hadiah yang kami beli tadi akan di beri kepada cikgu-cikgu yang sudah berjasa terhadap kami. keke~~ skema uols.
and yeahh, seperti biasa kami adakan party hujung tahun... hehe.. tahun ni sajew kami berjaya collect2 duit kelas sebanyak RM600++.. uhhh.. lumayan kan? so party kelas kami kira grand giteuw lorh!

hakhaks!

memang bosan kan malam ni, jadi masa yang membosankan ni aku isikan dengan bervlog. yea. bervlog. aku bukan bervlog untuk mencari pendapatan *padahal adalah sikit berharap* hihihihi...
tapi aku sedar juga vlog ku ni xsehebat vlog yang lain. ceh. ya betullah. im NEWBIE! pendatang baru, bukan pendatang asing. highlight plish. :'). highlight guna kaler pink. ko mampu? sedeyh! haha.
chish! aku akan vlog perihal apa sejaw.. xkira apa benda. xkira ayat aku berbelit-belit. ada aku kesah? xdark.
aku bervlog pun untuk mengisi masa lapang ni. dan rasanya bestt sangat ada vlog sendiri. di sebabkan



  • DAPAT SS *SYOK SENDIRI*
  • DAPAT BERCERITA TENTANG PERKARA YANG PERNAH DI LAKUKAN *UTK MASA HADAPAN
  • DAN MEMORIES

YAH! satu benda lagi yang aku suka buat di masa yang lapang...............................
main UNO. hahaha.. eh lucu eh. sebenarnya, UNO ni ahkak sulong aku beli. lama da. rasanya last year lagi. tapi. tapi, baru kemarin aku pandai main. kekeke~ dan sudah ketagih.... HAHAHA...
tapi kalau main UNO xbest main berdua. best main ramairamai you...

kalau yang xtau UNO ni apa UNO ni card game. best gilerrrrrrrrrrrrrr.........haha

ni huh card game yang buat i gilor sebentar. highligh lagi. sebentar sajowww. hihihihiiiii



nihah benda ni.. haha. tadi dari pekan, sampai jerw kat rumah. bawa kenkawan main, ahkak kebayan aku pun join. gilor besttttttttttttt! hihihiii...



Billion Dollar Baby

No comments:

Post a Comment