Sascha Keletihan menengok Nenek kebayan membantu LOL

aiyerrrrrrrrr ! kenapa ka tajuk di atas ni macam aku gedix sangat? keke~ mampos oh. malu la. aku xgedix, cuma manja? eyuck! no way. aku besa jak! xgedix :P xmanja. tapi ni kes bila kita punya muka cute ? *ehh ehh puji diri cute ke? ekek~ lu tengok la sendiri. :)* ni kes bila kita punya muka yang cute. orang ramai mula kata sini sana situ yang kita ni manja la. eeeee! geram taukk...

oh ya. aku akan menjalani satu paper lagi. YA ! satu paper lagi untuk exam pmr ni! PAPER MATH ok? kekekeke~

oh ya? how my vlog punya makeupmakeup? ada santek? omg. aku sangat berterima kasih kepada kakak aku si nenek kebayan! dia yang membantu aku sedikit demi sedikit. almaklum la yo.aku budak yang buta IT. kekeke~ nenek kebayan ni tau sikit-sikit dalam dunia vlog, sebab dia suka meneroka vlog orang ha! dan ni hah vlog cik ahkak kita yang sangat membantu, HANNAFAUZAN , thx a lot ahkak. sangat senang dan mudah memahami tuto yang ahkak ahjar kan tu :) nenek kebayan yang lembab pun boleh buat ngan mudah. btw ahkak ku bibik, thhx jugak :) muahx~

bak kata pepatah *yang aku buat*
orang yang xlokek ilmu cam ahkak kita HANNA pasti akan mendapat rahmat dari Allah s.w.t. amin.

wah ~! ada kelasssssssss ko schaa ikut Ustazah Pilihan. kekekeke~ :)

Billion Dollar Baby

No comments:

Post a Comment