Newbie . Say Hai to newbie. :)

salam.

hehe.. tatau mau cakap apa lar. hapy tersangat-sangat yauw.
finally, abes paper PMR ! thx god. 
BUT HEY! SAY HAIIIIIIII~

kekeke.. and now, aku mau ehnjoyyyyy! yeayy..ow pop yeah yeah. 27/11 aku terbang ke kualo lumpo. kekeke~ aku yakin ada orang cemburu buta, di sebabkan tinggal, dan akan memerah hotaknya depan paper exam. iyerrrrrrr. i wish you luck nek kebayan. LOL..
i have my list yg mau di pow ni! hohohoho! 

crap! 
  1. IPHONE4 vs BLACKBERRY
  2. IPAD vs SAMSUNG GALAXY TAB
  3. DRESSES
  4. JEANS
  5. ADIDAS SHOES
  6. MAKAN MAKAN DAN MAKAN!

babs! KASUT ADIDAS aku  mau cengini boleh? boleh? haha boleh blah la wei~! kekekee
but, aku mau betul list yang first and sec tu aku dapat yang bermula dgn uruf I.
ouww. ko pikiq mak bapak ko orang kaya kerw?  boleh la kali ko dapat satu I tapi mau dua I? ohh ohh.. so wutever! i still with my hope :-(

look? SO THIN.. ouw amazing...

how i wish i can touch diz?
meleleh air liur ok! zluppp.~ 
lap air liur tu. LOL

next is

jeng

jeng 

jeng


suma puteh ya? apasal lak puteh suma? mau belagak suci dan bersehh kerw? kekeke~
*mesti mnyampah tgk 'kerw'? haha.. sowry :)

but eh seriusly ohh.. kenapa suma barang yang aku kepingin berwarna puteh berseh ni? .. lar kan ada pepatah mengatakan hitam itu menawan? tapi lau puteh lak, puteh itu bersih. eh eh, apasal kuning jadi lambang bersih? kenpa kowrang xhamek kaler puteh? tssskkk.. bengong!

okk now abes ceter tang listlist ni.
sekali aku da dapat dalam genggaman. kan aku kabarkan juga ke vlog terSANG ni.
kekekek~~~
.
.
.
.
.
.
.
.

ok vlog, aku ni seorang yang pentingkan kawan taukk.
so here you are.! keke~
my besties. lar lar..
xkan aku mau tampal muka aku sorang? xbest arr...
kan kan! 
kena la tampalkan muka muda ber3 ni lagi. kekekeke~ 

kawan aku yang rapat, 
first, nyda sec, syra third, rohhh *her ful name is Rohaizah. so we all call her jusz Roh :)

kekekekeke~

kami ada rupa cam geng ganas x? ohhhhhhhpssss...! 

tedakan? tapi kami pun bukan geng ayu. like the babs call us! grrrr, geram taukk.
they call us gadis cantik you! LOL 
i even dont know, why the babs cal us gadis ayu? oh maybe kami ada muka ayu? ye x? kekeke~

ouw highlight plish bukan geng tapi teman. kekeke~
dalam hati ada taman ar.

okk,

kami bukan taiko, tapi kamu la taaiiiikkk ko tu arr.. 


pergh! lapaq. 



Billion Dollar Baby

No comments:

Post a Comment