KENALI OWNERnya


woots ! thats me :)
Alffera Natasha Wong.
Panggil Sascha pun boleh.
Aku tengah hadapi PMR now ni, so boleh teka dengan mudah x umur aku?
keke~

aku bervlog bukan sebab apa, xda sebab apa-apa pun.
cuma mau meluangkan masa.
nanti abis PMR kompem aku tak tauk mau buat apa kan?
apa salahnya bervlog di samping mendapat pendapatan? ehem ehem * pendapatan la sangat ehhhhhhhhh :P
oh selain itu, aku terpengaruh oleh ahkak aku sendiri. yang aku canang-canang kan sebagai nenek kebayan tu. LOL. plish god. jangan bunuh aku :P. pstt* aku adik yang jahat tauk. keke~..
jangan . plish jangan terpengaruh dengan gambar di atas. aku xselembut seperti gambar di atas. dan aku xsekasar bahasa aku. kekeke~

oh sebelum aku mengkesian kan diri ni, aku ni peminat k-pop! kekekek~

sekian :)


Billion Dollar Baby

No comments:

Post a Comment