ORIGINAL BOOTY KIM KARDASHIAN


haha! ko percaya ka pantat ni pumpuan original or spicy? keke~
so? what do you think? err. bagi aku first time tengok. errrghh. gelik. over tau besar. haha. dan first time tgk ingatkan silikon ke? eh eh. tapi x, rupanya original. bukan spicy yer. hakhakhak.
jadi, KIM KARDASHIAN da buktikan dengan XRAY you. KIM buat xray pun untuk tutup mulut tempayan. hahaha.. overr... aku da tengok 2 kali kat channel 712. E. so ko boleh nampakla pantat yang di xray tu. and yeah, ko bleh nampak la boobs kourtney yang ada silikon tu. over sangat besar boobsny. tp x ori. haha..


sebaga manusia yang menjadi hamba Allah s.w.t , wajiblah bersyukur kepadanya yang telah mengurniakan kita berbagai-bagai nikmat yang melimpah ruah. Orang yang tidak pandai bersyukur terhadap nikmat Allah adalah orang-orang kafir atau orang-orang yang mengkufurkan dan menafikan nikmat Allah.
firman Allah dalam surah Ibrahim ayat 7

Maksudnya : " Dan ingatlah tatkala tuhan kamu memberitahu, demi sesungguhnya jika kamu bersyukur nescaya aku akan tambahi nikmatku kepada kamu, dan demi sesungguhnya jika kamu kufur ingkar sesungguhnya azabku amatlah keras "
bagai retis-retis malaysia yang islam. tapi cucuk sana,cucuk sini,bedah sana,bedah sini.tipu kenon-kenon ambik air sembahyang sebagai petuanya. yang engko tutup leher gna skaf kenapa nyee? eyuw. muka ja tegang. keher kedut. xderk maknanya.




Billion Dollar Baby

No comments:

Post a Comment