Alffera Natasha di sini. Assalamualaikum ^^

keke~ ssseesshhhhhh..
aku budak mentah mau bervlog. kekeke....
aku terpengaruh ni oleh seorang nenek kebayan !! itu dia... nama nenek kebayan bibik. ops no, bibi..
uwekk.....


oh my gosh.


aku CANDIDATE pmr. tapi masih ada hatti mau bervlog? sesh. mesti la jambuu.. lagi sehari paper PMR haku habes. aku mau berhu ha hu ha. hahaha..


oh ya, kenapa ya aku cakap aku terpengaruh di sebabkan oleh nenek kebayan tu? ahhhhhhhhhhhhhhhh...
di sebabakan di sebuah rumah ni hanya menggunakan sebuah broadband, dan nek kebayan selalu menganggu aku beonline, itu dia. dia mau online pun saja mau baca vlog orang hah? sejak situ aku selalu menghimpitkan diri. join sama dia baca vlog orang. kekekeke~ eish. cute ka cara aku ketawa? kekekeke~? LOL.


jangan jeles. kekeke...


ok , aku kena mencantikkan vlog ku ini. kekeke :P


okkkkbye
Billion Dollar Baby

No comments:

Post a Comment