Makanan mentah. anda mampu?

Salam. eii. ya. makan makanan mentah? anda mampu? mampu? keke.. saya maksudkan! anda mampu makan? bukan anda mampu bayar? oh oh. jangan salah paham.. haha.. di sini aku maksudkan, anda mampu memakan makanan mentah???!! anda mampuuuuu?. ok da berbelit-belit ayat aku ni arr. failed lerw bahasa malaysia PMR ni. LOLOL

hihihihi... makanan kat Malaysia ni, mana da makanan mentah kan. eh maksud saya*ouw. saya. hehe. maksud aku, kita orang Malaysia tidak mengamalkan makanan mentah seperti ikan mentah, daging mentah. ohh... xda kan? maafkan aku kalau tersilap. eh ceh kenon. haha..

tapi yalah. betolah kan, yang suka makan makanan mentah ni orang jepon dan korea seja la. yang popular la.. yang kureng poular i malas nak amek tahu. keke~

so aku pun da pernah la try try jadi orang jepun ni. ceh. asal pernah try makan makanan jepun, mula lah nak cakap sana sini aku da penah jadi orang jepun, sebab aku pernah makan makanan jepun.. SUSHI.. haha
berlagak nak mampus. ehh tapi serius gilak. makan sushi ni xla mahal nak mampus pun. see? jakunan. kekeke...


so, satu hari tu kan, aku ngan sistars aku jenjalan. jenjalan cari bf ? yeap. jenjalan cr bf. tapi ahkak  aku yang seorang xterlibat.sebab dia da berbf! wah sayang gilok sama bfnya.. doakan dorang sampai ke jinjang pelamin yerw. so, yang terlibat cari bf ni, ahku ngan ahkak sulong ku. kewkewkew~ so uols! caya ka yang aku jenjalan cari bf? phewwww! buang masa dan buang keringat seja uols. aku jenjalan ngan dorang cari makanan lerw.. apa lagi....

so wordless plish.. here the picca me..

wah kenon, senyuman manis ni. first time ni makan makanan jepun.kan aku ada jiwa korea sikit,eh korea dengan jepun tu kira. veradik la wei.. haha




ni air apa eh? tapi tawar lew.. eh aku lupa ni. apa namanya eh? lupa lupa.. 
kekeke



haha. ko mampu? aku xsuka minuman ni. tapi da di bagi, free pulaktuew. amik seja la
kan orang da bagi free, xkan mau tolak. rugi la weii..kekenon la rugi. pstt. padahal mau jimat you. haha


thump thump!
taraaa. haha.. ko gila hapar? aku xtermakan langsung bnda hanget ni.. ahkak2 aku yang makan ok. eyuww. aku eksited yang amik dari kereta ap tu, aku jugak yang xmakan.haha
xhengat nama sushi ni? tapi kalau xsilap ikan salmon kot tu? ow.. org kampung tau makan seja :')


hahh! benda yang ada itam keliling aku boleh makan. ko giler! sedap weiii..
hahaha
dengan sushi tu ar yang hitam2 kat atasnya. tu ikan belut. arhh tuh xboleh xboleh. hahaha
aku cuma termakan yang hitam keliling dengan ada yang bentuknya bulat. tapi i luper la namanya. ceh! 
len kali kena bawa kertas untuk mnyalin nama makanan ni. HAHAHA.



sekian, terimas alffera rammona. sebab belanjo kita <3

Billion Dollar Baby

No comments:

Post a Comment