Wanna Be Sweet? Play Etude

salam hey. hari ni aku ingin berkongsi sedikit kisah benar. yang telah berlaku kemarin.:)

ewah ewah. ingin berkongsi tentang kecantikan ka? *eh aku tau aku tak layak pun untuk berkongsi ni.

so kemarin aku with my secsista round-round borneo. seperti biasa. sebelum aku memulakan langkah untuk menghabiskan tenaga *bukan menghabiskan duit. aku orang yang berjimat. ok. benda yang tak penting rasa sayang nak buang duit. bukan macam my sec sista:)

seperti biasa, kalau aku berjalan dengan my sec sista. keutamaannya ialah kena mengisi perut, atau lebih tepat kena menternak lemak. ok.

eh entri ni bukan mau bercerita tentang makanan. so move on ok. aku ingin berkongsi sedikit tentang Etude House ni.seperti biasa la kan. Sabah ni lambat pickup sikit untuk merasa benda yang baru. so setahu aku Etude House baru first day di buka di 1borneo. dan sebenarnya. inila yang aku tunggu-tunggu selama ni. HAHAHA. gelak setan ko.

aku ingatkan benda-benda yang di jual di Etude ni benda yang standardnya sama dengan mac ke, lancome ke. derr. rupanya. murah sajorr. semua student sekolah mampu memilikinya :)

so orang sabah ramai-ramai jum ke 1borneo. sebab potongan harga kat Etude House akan tamat dalam masa 7 hari ja lagi. iaitu pada hari khamis mingu depan :)


cute sangat bazar Etude ni. suka sangat-sangat. kalau ko ada kat dalam bazaar Etude ni, bajet jadi pmpuan cute juga ya. macam pumpuan kat bawah ni !

eh siapa sedar? pumpuan dalam gambar kat bawah ni ehem. Sandara Park. artis YGFAMILY. yehaa!


tadaa~ welcome to Etude House.. welcome ya. aku tekan English punya bahasa. xda. sekali tekan korea, adala plak labu..haha


so kemarin berjaya aku rembat 

benda ni. sebenarnya, aku belikan untuk my secsista la.. untuk penjagaan kulit mukanya yang agak kering macam padang pasir tu. eyuww..
ni pula, aku beli
Etude House  Nymph Aura Glam Nails
dengan harapan aku mampu memberi aura yng kuat dan nampak glam ye. aku amik kaler pink. dush! mau nampak cute sangat kan :)
 ada 3 kaler sebenarnya

1 Skin Beige Nail Color
2 Pure Pink Nail Color(aku amik yang ini)
3 Aura Pearl Topcoat


yang ni pula kau rasa benda yang penting, dan lucu sebenarnya. :) kenapa ka lucu? haha

aku beli pencucui muka ni huh.. nampak benda yang ada pencil tu? ahh..tu yang aku beli. hehehe.. aku masih study. so tu pekerja cakap sesuai untuk release tension. doh. tension kpala otak ko. setiap vita ni memberi vitamin yang berlainan. serupa tapi tak sama. bengap.

Be Pretty = Vitamin A
Genius You = Vitamin C
Let's Play = Vitamin B3
Good Night = Vitamin B5
Bite Me = Vitamin E

aku amik genius me. haha. genius la sangat, :)

ahaa.. kalau aku da beli kaler nails. so kena ada remover la kan? betul tak? kalau ak mau mandy tuutt. mudah ja la aku remove kaler yang ada kat kuku aku. 
aku beli ni. ada dua jenis sebenarnya. tapi aku Teramik yang ni. ang satu cute botolnya. kaler pink. tak apa. nex time aku beli banyak-banyka kaler pink.tunggu kau.:P

last but not least,
aku beli mask pula. haha.



so korang, kalau mau tengok apa-apa lagi yang ada di Etude House ko klcik kat bawah ni.
jangan segan-segan. jangan malu-malu.




Billion Dollar Baby

No comments:

Post a Comment