Old Story

heyyooooooo! eh *malu. Assalamualaikum everbadi :D

so here. old story. sebenarnya cerita ni da basi da wei.. aha. da basi, sebab aktiviti ni masa lepas lagi tu. *lepas tu bila>? der. lupa la pula :) :D so jan tertawa ya. haha.. da tatau mau hapdate story sal apa. jadi amik ja la gambar-gambar yang menarik kat dalam file SHOPPING RAYA.but aktiviti shoping kami ni takda la sangat kaitan dengan raya kot? ehe..saja sukerw-sukerw:P

jadi aku mulakan cerita ni, sesampai seja kat bandar *KK ok :D
masng-masing dapat habuan masing-masing. ala sikit jerw. dadat kitaorang takla berduit. tapi bolehla pelihara kami 4 gegerls ni :D


so tadaa! kami breakpes dan skaly breaklunch kat SR. ouw. ouw. cekik darah Omma aku membayar. haha.
tapi tidak apa, sekali-sekala. bukan tiap hari mau cekik darah kat SR kan :)



nahaa~ gambar my oldsista. fake smile ok :) dia ada chineselook sangat kan? aku hado? yang hadoo :P


yeah. mumy aku. cantik x? eh of cosla. cantik macam anak dia kan :)


ok here. me gossping with my old sista bout my secsista. yang lapar kebulur. haha.


so orang yang kebulur sangat minta spagheti ni. ala-ala omputih la tekak dia. mysecsista la orang yang tak serik-serik, masa dia tengah order ni menu pun mau berpikir panjang. mana taknya. berapa kali dia orer kat Pizzahut punya spaghetti tak sodap. last-last masuk tong sampah juga.duit pun me;ayang free. tapi tapi kan, walaupun dia berpikir panjang mau order menu ni ka tak. keputusannya dia order juga. dan, keputusannya, dia tak menyesal langsung ok ! dasar oranggemukbuncit.:P soryy Alffera Deanna :P


yeahh. sudah tentu ini pilihan hati aku. haha. aku memang suka gilak ikan dan fries ni. tak boleh di sangkal lagi. dan aku masih ingat hingga ke akhir tua aku ni, firsttime aku makan benda alah ini kat Sogo. ala yang kat luar Sogo. SR kot? haha. blame me. masa tu aku masih kecik mecik lagi. baru darjah 4. haha.. so? sangat yummyy :D


dan ini, menu for my mumy and my oldsista. haha.. taktau nama menu ni.


ohh. ngummm. so cool you. dapdap. ni pencuci mulut yang mumy aku order. aku boleh katakan yang mumy aku ni sebenarnya.hantu eskrem kot?


eh eh.. anda nampak tak? pencucui mulut yang malu-malu tu? saja jerw tau taknak gaul denga eskrem yang sejuk ni. haha... kek durianchese*leleh air liur den tau :P ohhemgee


larr. apa kes la mau letak gambar jauh-jauh taknampak manis lar. ok meh kita zoom sama dia. aha.
lihat? bertapa halusnya mulusnya kek ni.sedap di makan hingga menjilat garpu ok*malu no kalau kita jilat jari di kahlayak ramai
*tutup muka


lepas perut kekenyanan tu. me and my gegirls pegi tempat yang lebih roamntik.haha.
chup! xkemana pun ar. p temankan mumy alffera's kat butik ms read butik. kat sana sangat bosan. ok. yalah. suma siz yang plus-plus. ..

.
.
.
.
lihat gambar kat bawah? haha, ketawa puas-puas.sampai keluar airmata. silakan.:)


haha... tengokk arr. suma size yang besar. mahal pulak tu. eh takmampu den. 


ehe. alffera's mumy tengah tawar menawar harga dengan perkerja kat butik ms read. 
*budush. lu pikir la sendiri:)



arghh. me? bosannn :(


keluar seja dari butik ms read. kami telah membawa haluan masing-masing. aku dengan myoldsista. my secsista with my mom. haha..

so tada !!! 

hasil rembatan aku. hahaha. eh guna crocs ja raya lepas? mesti la takkkkkkk... 



sekali lagi. rasa takbur. *insafinsaf :)


haha.. bosan ? ader ku kiserh? haha

okla.. rasanya dalam entry ni banyak sangat kot aku guna kot?KOT?KOT? apasal trip sangat? eh ko kan orang sabah? eh sala ka? ba kalau sala maafkan la.:)



eh last but nit least. ini aku dapat hasil memujuk mydadat untuk belikan aku cam ni ! haha


Billion Dollar Baby

No comments:

Post a Comment