cuty vs result keluar

assalamualaikum nd waassupp? hehe..

so macam mana dengan hidup? eih. aku biasa sajeww.

ohya, 22/11 result pmr kuar. so bagi SIAPA-SIAPA yang telah doakan aku lulus pmr. maseh. hehe.:D lovebyk2 korang erk :P

ohya kali kedua, dunia Malaysia kali ini di landa ribut taufan. kita boleh gelarkan ribut aliff alfian le yerww? haiz. so komen korang apa? kwaen sesama jenis? auw. hotak letak mana? sekolah tinggi tapi hotak taktau kat mana. apa-apapun, kita bukan siapa-siapa mahu memberi tindakan terhadap orang macam ni. yang di atas sana saja yang layak. :D so KEAMANAN! :D

di sini aku sertakan sekali gambar yang palinggggggg jelek cantik kut. sebab ni pengantin perempuan tak jadi pakai gaun kott? haha



ya Allah ya Tuhan ku. jauhila dari hidup kami sekeluarga,dan jauhili dari bakal-bakal keturunan kami ya Allah..


ohoiii! sebenarnya ada lagi gambar yang kebabom! tapi takmau ar letak katblog aku yang uci dan bersih ni. hakphuii!

okk ! stop itt saschatokiii!

becoss sebenarnya, aku mahu bercerita tentang cuti ni. tapi nafsu hilang. oklabye. nti aku muncul lagi.:D


Billion Dollar Baby

No comments:

Post a Comment